vrijdag 30 mei 2014

Verzamelhobby

Ruim vijf jaar geleden begon ik met het verzamelen van foto's (met handtekening ) van grote bekendheden tot lokale vip's

De allereerste was van acteur Adam Sandler .


Toen ik die had merkte ik dat ik het wel heel gaaf en bijzonder vond om zoiets te hebben en in de loop der jaren heb ik zo'n 35 foto's/handtekeningen .

Sommige aangevraagd via internet en leuke berichtjes terug gehad , Acteurs Cahit Olmez en actrice Tanja Jess kwam ik ''gewoon'' eens een keer op het werk tegen en andere zie je bij optredens .

Soms zie je ook dat er signeersessies worden aangekondigd bij lancering van een nieuwe cd-single . En of het nu Nick&Simon is of Jan Smit ......dan word ik toch nog best beetje verlegen om net die ene vraag te stellen : '' mag ik een handtekening van u?'' of '' mag ik met u op de foto?''

Wat me nog heel bijzonder lijkt maar nog niet gelukt is en ook niet gaat lukken , is om de handtekening van iemand van het Koninklijk Huis te bemachtigen .

Heb ook voetballen met handtekeningen van Nac-spelers , oud oranje internationals , huidig oranje spelers en de handtekening van Jean Paul van Gastel (assistent trainer van Feyenoord) . Op een petje van Real Madrid heb ik de handtekening van Wesley Sneijder .

Een ander bijzonder moment was dat ik een keer bij Xander de Buisonje op het podium heb gestaan en ''zij gelooft in mij'' met hem mee heb gezongen ......dat was gaaf!!! Daarna heeft ie nog een Oranje petje gesigneerd.






Bijzondere momenten om aan terug te denken
en hopelijk volgen er nog vele van dit soort mooie herinneringen



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen