maandag 8 februari 2016

Staatsloterij: Puur Geluk


Kennen jullie het programma, Staatsloterij Puur Geluk?
Te zien op de woensdagavonden RTL4 20:30

Ik heb niet vaak tranen in m'n ogen bij televisieprogramma's bij deze heb ik het altijd moeite het droog te houden.

Vaak is het zo dat mensen een ander opgeven bij tv shows, of zich zelf dat kan natuurlijk ook, maar bij dit programma gaat de redactie op zoek via social media ( Twitter, Facebook, Instagram etc.)

En zo worden er selectief mensen uitgekozen, die op een wel hele speciale manier verrast worden. De mensen die in de studio zitten en nog verrast moeten worden weten op dat moment ook nog van niks.

Er zijn al mensen verrast met een vakantie van hun dromen, een nieuwe gsm, een bakfiets, een nieuw interieur, je kan het zo gek niet bedenken of het is wel mogelijk, er zijn ook mensen geholpen bij hun carrière: Jong ontwerper Philippe zijn zelf ontwerpen design spullen krijgen een eigen podium op de Dutch Design Week en hij wist vooraf van niks. Ook Lisanne Spaander uit seizoen is geholpen bij haar carriere, zij kan ontzettend goed zingen, ze schrijft haar eigen liedjes, Lisanne had in de periode van haar zelfgeschreven nummer en seizoen 1 de vreselijke ziekte kanker, het nummer wat ze dan ook had geschreven  heette ''Vechtersbaas'' het nummer zelf, maar ook het gevoel wat ze in het lied heeft gelegd.....das echt waanzinnig mooi, ze heeft tijdens het programma live mogen optreden met de Mother-Fucker-Band, ja zo heet ie echt, de vaste band van Jan Smit en Nick & Simon. Ondertussen is bekend geworden dat Lisanne de ziekte heeft overwonnen, een platencontract heeft gekregen en mag optreden bij de laatste Symphonica in Rosso.

Ik kan dus met recht iedereen dat feelgood programma aanraden en zit jezelf veel op social media en plaats je veel, wie weet word je zelf ooit  verrast met iets moois.

Speel ik zelf mee met de Staatsloterij? Niet maandelijks, ik koop zo nu en dan een 1/5 XL lot, nu heb ik dat ook gedaan speciaal voor de Marco Borsato actie, je kan nu via de staatsloterij kaarten winnen voor Symphonica in Rosso Gran Finale, ben er 2x eerder geweest met de Nick & Simon en Lionel Richie editie dat was waanzinnig maar Marco Borsato zien optreden dan lijkt me echt Kicken! Ging er vanuit dat je dat kon winnen op je lotnummer, niet dus, ik had een kaartje moeten krijgen van de winkel waar ik het lot kocht, die hadden dat niet mee gegeven....contact gezocht met staatsloterij en die waren zo supervriendelijk om mij alsnog een code te geven. Groot compliment iedergeval voor de klantvriendelijkheid, dat heb ik ook aangegeven in de klanttevredenheidsonderzoek. Maar dat betekend dat ik naast de kaarten ook nog eens vette cash winnen, met een maximum van 1,6 miljoen euro (jackpot gedeeld door 5) het meeste wat ik tot nu toe heb gewonnen in de staatsloterij was €20,- en dat vond ik al supervet hahaha. Iedereen droomt wel eens van zo'n moment, ik zou mensen die mij heel dierbaar zijn nog gelukkiger maken met dat waar ze op dat moment van dromen (niks leuker als mensen blij maken toch ;-)) zou mijn droomvakantie maken naar Amerika en verder gewoon nog meer genieten.

Er zijn weleens discussies of de trekkingen eerlijk verlopen. Ik heb geen idee, zolang er niet is bewezen dat het daadwerkelijk oneerlijk is, zal het allemaal wel goed zitten. Uitgaan van het goeie toch :)

Ik wens iedereen met of zonder lot veel mooie pure geluksmomenten, of ze nu groot of klein zijn.....geniet want dat is toch wat we allemaal willen en verdienen.

Fijne maandag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten