zondag 13 december 2015

Santa Run 2015






De Santa Run is een evenement voor jong en oud. De lopers die verkleed zijn als kerstman of kerstvrouw, steunen met hun deelname diverse goede doelen: Circuskunst, De wensboom, Handen in elkaar, Het MEK, Inloophuis Poppy's, Ja Foundation, Leergeld Sportfonds, Tools to work.
Het was niet belangerijk of je won of niet, meedoen is belangrijker dan winnen, alles voor het goede doel.

Ongeveer twee weken geleden werd er binnen !GO de oproep gedaan of er collega's waren die ook mee wilden lopen, normaal betaal je €10,- om mee te lopen inclusief het kerstmannenpak, drankje en medaille. Wij konden gratis mee doen, de pakken die hadden we van de Rotary club gekregen die ook de organisator is van dit succesvolle evenement. Uiteindelijk was er een mooie groep die mee liep vanuit !GO : De directeur Egbert Ligtenberg, Bert, Peter, Lia, Anja, Adje, Marco, Kim, Lobke, Tineke en ik zelf.

We verzamelden om half vier op de Heuvel in Oosterhout, half uur later begon de warmin up georganiseerd door Sportschool Willemsen en om half vijf werd het startschot gegeven. Het parcours was door het centrum van Oosterhout, onderweg ben ik nog enkele collega's tegen gekomen die ons stonden aan te moedigen. De totale loopafstand was 3 Kilometer. Gemiddeld hebben we er met onze groep een half uur over gedaan. Iets waar we zeker trots op kunnen zijn, zeker ook omdat we dit niet dagelijks doen.

Als beloning kregen een prachtige medaille en een drankje (water, gluhwein of warme chocolademelk). Die konden we opdrinken op de Heuvel waar we ook gestart waren, was gezellig versierd en er stonden diverse kraampjes een en al gezelligheid


Ik zal van hardlopen niet mijn hobby maken, maar ik sluit zeker niet uit dat ik volgend jaar niet weer mee zal doen, het was erg gezellig, goed voor jezelf en niet te vergeten de goede doelen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten