dinsdag 21 augustus 2018

House of Talent - Bram Boender


Kijken jullie ook naar het programma House of Talent?

House of Talent is een huis met muzikale talenten die je alle mogelijkheden bied om een carriere in de muziekwereld te starten, of je nu volkszanger, popartiest, rapper of dj bent het maakt niet uit voor elk genre is er ruimte. Je volgt hun muzikale carriere en hoe ze in het huis met elkaar leven.

Het programma is nu zo'n 2,5 week bezig, er zitten 8 bewoners in het huis verdeeld onder 2 managers, Daan van Rijsbergen en  Leontine Mourits, 1 van de bewoners waar ik fan van ben is Bram Boender.

Bram heeft vorig jaar ook meegedaan aan Idols en is daar 2e geworden.
De getalenteerde vrijgezelle Bram is 22 jaar en is buiten muzikant ook Paintballbegeleider. Is zeer muzikaal, hij speelt piano, gitaar en zingt graag ballads. Zijn muzikale voorbeelden Ed Sheeran en Bryan Adams. Al zijn spaargeld heeft hij gestopt in zijn grote liefde, de gitaar. Bram schrijft zelf ook zijn eigen liedjes. Zijn grote droom is lange rijen gillende fans die een kaartje willen kopen voor zijn concerten.

Bram raakt mij absoluut met zijn stem, hoe hij liedjes over brengt. WAUW! Als hij in de buurt komt optreden bij voorkeur in het theater koop ik zeker een kaartje.

24 augustus is er een groepsconcert van de bewoners van House of talent. Bram zal dan zijn eigen nummer zingen, maar ook een duet en een cover. En de kans is zeer groot dat alle bewoners samen met Wulf het programma nummer zingen dat heet ''Watch me Go'' . En 25 augustus staat Bram op Festival ZAND!

Elke 6 weken gaat er een bewoner uit, en komt er ook weer een nieuwe bewoner in, ze blijven doorgaan met zijn achten. Om er zo lang mogelijk in te blijven zijn 2 charts heel belangerijk: de social media chart en de money chart, hoe meer geld je verdient met je singles en optredens, hoe meer aandacht je krijgt op social media....des te langer blijf je in House of Talent! Wat als kijker en fan voor Bram dan heel belangrijk is: onder andere like, delen, streamen en reageren op de social media kanalen en die kan je vinden op:
Instagram:  https://www.instagram.com/bramboender/
Twitter: https://twitter.com/bramboender_HOT
Youtube: https://www.youtube.com/user/BBbramBB
Facebook: https://www.facebook.com/bramboendermusic/

Ik heb de mogelijkheid gehad om Bram 3 vragen te stellen, hieronder mijn vragen aan hem inclusief zijn antwoorden terug:
Je raakt mij met je muziek, je tekst en stem, het klopt gewoon en komt enorm binnen. Kippevel! Hoe ben je zo talenvol geworden als je nu bent?
Door discipline en motivatie. Ik kon vroeger niet goed zingen. Ik stond vroeger als kind eens te zingen onder de douche en toen kwam mijn moeder binnen en die gaf aan het zingen maar beter achterwege kon laten, maar omdat ik het zo leuk vond en de wilkracht had om er beter in te worden ben ik tutorials (zelfstudie) gaan kijken op Youtube. Ik geloof dat je met discipline en de juiste motivatie om iets te bereiken heel ver kan komen. En kijk is waar ik nu sta: In House of Talent! Dat had ik toen die ene keer onder de douche, toch nooit gedacht 😄

Je hebt de stem en de looks wat ook past in een boyband, als je daarvoor gevraagd zou worden, wat zou je dan doen?
Goede vraag! Ik zou echt wel voor een solo-carriere gaan en het zou een droom zijn om ooit met een eigen band op te treden. Mezelf begeleiden met gitaar vind ik echt het leukste. Behalve als Boyzone me vraagt, haha! dan vlieg ik wel even over!

Je word nog groter en bekender, je krijgt de kans om ambassadeur te worden van een goed doel, welke zou je kiezen en waarom?
Jeetje...dat is een lastige om te kiezen. Ik zou me het liefst zo breed mogelijk inzetten. Maar als ik er dan toch 1 moet kiezen, dan zou ik voor KIKA gaan. Dit omdat ik iemand in mijn directe omgeving, op zeer jonge leeftijd (6jaar) ben  verloren aan kanker. Ik heb zijn lijdensweg van dichtbij meegemaakt, dit heeft diepe indruk op mij gemaakt en me enorm doen beseffen dat het belang van onderzoek naar deze ziekte heel groot is en daar zou ik graag aan bij willen dragen

Leontine en Bram bedankt dat ik de kans kreeg vragen te mogen stellen. Bedankt voor je open uitgebreide antwoorden.
Als toevoeging een link naar KIKA
https://www.kika.nl/
https://www.kika.nl/steun-kika

Ik ga deze blog sluiten om voor het slapen gaan nog even de aflevering van vandaag te kijken. Kijk jij nog niet maar ben je wel nieuwsgierig geworden ?
Elke werkdag 19 uur op SBS6 en anders online op https://www.sbs6.nl/programmas/house-of-talent/videos/ om terug te kunnen kijken.

Hoop lang van Bram te kunnen genieten in House of Talent en buiten het programma blijf ik hem volgen en genieten van zijn mooie muziek en gezellige persoonlijkheid.,


4 opmerkingen: