donderdag 28 februari 2019

Februari 2019

03-04-2019
Weet ik veel.... ben dol op quizzen en winnen. Bij het RTL 4 programma Weet ik Veel is dat iets anders gezien het niveau van het programma ben ik al blij met een 6, was ik vroeger op school ook. Helaas moest ik het vanavond doe met een 5,0.

05/04/2019
Wat een mazzel net voor aankomst werk een lekke band, band allergisch voor glas door goeie service van KMA bandje gefikst door vriendelijke fietsenmakerπŸ‘πŸ’ͺ
Politie in grote hoeveelheid bezig met oefening op de binnenplaats, supervet om te zien.
En nieuwe werkkleding gekregen en de dag is nog niet voorbij wat voor moois staat me nog meer te wachten. Oja nog een onzinnig detail ik heb van Gogh sokken aan, gewonnen bij bankgiroloterijπŸ˜‚
                                                                                                                                                               
14-02-2019
Interessante gemiste oproep nr 3  deze week. (eerder 100%NL en Qmusic, waarom geen idee, misschien een misgelopen prijs)  Nummer kende ik niet. Ff googlen was blue circle tv casting... Ik terug bellen, hoor ik het blije vrouwke amper ligt toch echt aan werklocatie, later buiten weer gebeld hoorde prima ging om het nieuwe programma: ''stiekem verliefd'' : vraag 1 ben ik vrijgezel.. Ja vraag 2 ben ik stiekem verliefd ehh nee. Kon t vrouwke niet verder helpen al had me het best leuk gelekenπŸ˜‚ en ze vond lief dat ik terug belde ja kwestie van mij nieuwsgierig maken en ik bel welπŸ˜‚


22/23/24 februari
Top weekend gehad: het bestond uit: voet botste met stoeprand dag last van gehad grappig en vervelend. Skipbo gespeeld uiteraard weer verloren. Dag huishoudbeurs met vrienden halve land doorgekruist met trein. Lift die niet omhoog ging overbelast volgens man van een stel had ie teveel geshopt persoonlijk denken we iet wat teveel gegeten niks tegen wat "vollere" mensen uiteraard maar waren rare snuiters. Huishoudbeurs verder was erg gezellig en minder druk als vorig jaar. Lekker flugelijsje geproeft en boswandeling gedronken. En vieze kibbeling op vette smaakloze hap. Thuisgekomen met knallende koppijn (to much prikkels) geen verrassing wel vervelend. Vandaag getuinierd hekel aan maar viel hartstikke mee was zo gepiept. Familie bezocht . gewoon een heerlijke relaxte zondag. En Feyenoord heeft 1-1 gelijk gespeeld tegen PSV je kan het zien als winst want hadden een manneke minder...positief bekijken . 

26/02/2019
Spring ik vanmorgen uit bed, eenmaal aangekleed blijkt het een uur te vroeg had ik mij vergist in de tijd.....nou ja iedergeval op tijd wakkerπŸ™ˆπŸ˜‚
cc 

Dacht onderweg van werk naar huis dat ik een boze stier zag maar het was een hardloper die zat te blazen en te snuiven als een stier beetje buiten adem denk ik. Moet ie ook niet zo gek doen hΓ©, wie gaat er dan ook hardlopen?



πŸ˜‚


28/02/2019
februari....dus geen 30 of 31 dagen.
Vanaf morgen begint maart, ik wens iedereen een fijne nieuwe maand toe en ik hou jullie ook komende maand weer op de hoogte van de zinnige en onzinnige dingen die mij bezig houden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten