dinsdag 2 april 2019

Maart 2019

1-3-2019
Vandaag wat eerder vertrokken, was eerder wakker , had ontbeten en nieuws geloofde ik na 2x zien wel. Na wikken en wegen toch de fiets gepakt.
Begin Teteringen lange gozert op fiets handen in z'n  zak, hij nadert een bocht, ik dacht hoe gaat hij sturen geen idee maar tis hem gelukt. Ik had allang plat gelegen .
Einde van Teteringen mijn rust momentje, foon checken en naar water kijken: vogels en blije honden. Goed, weer doorrijden sta ik bij stoplicht, kijk naar links, staat er een man, lijkt op een dirk, bedoel als ie zich zo had voorgesteld is het niet gek ,sommige namen kloppen niet bij uiterlijk of ben ik de enige die dat vind maar goed ik wijk af, Dirk stond naast zn auto ik vroeg kan ik helpen....hij zegt heb geen benzine meer ehh ja die heb ik niet dacht ik maar spierballen-lauwtjuh ken wel duwen, dus ik vraag moet ik duwen.... Ooow ja heel Graag. Even naar bushalte geduwt en hij bedankte 3x en ik weer verder. Andere helpen altijd fijn. Goeie reis verder Dirk mocht je dit toevallig lezen : )
Tegenover Brabant plein loopt er een vrouw met een prachtige bos bloemen, eerste wat ik denk: aaaah had je nou niet hoeven doen... Ik zei dat niet want had daar geen zin in, best cliché opmerking en gezicht van truus stond op onweer waarom heb ik ook maar niet gevraagd.
Blij dat ik de fiets heb genomen weer genoeg gezien hahaha

3-3-2019
Online collectant geworden voor de hartstichting geworden.
Andere helpen voelt altijd goed en er kwam weer zo'n momentje om de hoek. Help jij ook door een donatie te doen ? https://onlinecollecteren.hartstichting.nl/laura-damen

8-3-2010
Na 3 drukke werkdagen vandaag chill en gezellig afgesloten.
Nu onderweg van werk naar huis kom ik voorbij een bedrijf genaamd "in en verkoop rene" persoonlijk zou ik zeggen noem het "in en verkoop autos" bedoel neem aan dat ie geen Renées verkoopt zullen op de wereld vast genoeg zijn maar dan is het mensenhandel en dat mag niet.😂
Zo nu door naar...
"Hallo jumbo" lekker eten halen.

's Avonds nog genoeg energie over dus een leuk filmpje :)
15-03-2019
@Theater de Bussel bij Rob en Emiel Avond vol humor magie en illusie. In het mooie Oosterhout geen België Brussel of andere plaatsen gewoon in mn eigen hometown.
Ging trouwens al verkeerde zaal binnen bij thomas acda gelukkig was ie nog niet begonnen😂   

18-03-2019
Ik rij naar huis vanuit het werk. Iemand kijkt mij aan en noemt mij een mongool. Verbaasd over hoe onaardig mensen toch zijn. En super blij met de mooie lieve grappige reacties op facebook...zie: facebookbericht

19-03-2019
Ik plaatste op Twitter de volgende tweet
Vele reacties volgde met meer tegenstanders dan voorstanders..dat mag vrijheid van meningsuiting ook al vond ik sommige reacties overdreven. Weet je ik kan geen cocktail maken van mn stem oftewel kan geen meerdere partijen rood kleuren dus kies dan de partij die voor mij het beste voelt. En dat was forum voor democratie wat ik belangrijk vind: meer koopkracht , beter onderwijs, betere zorg, beter immigratiebeleid voor een veiliger nederland.

22/03/2019
Moest ineens denken aan het liedje van Enrique Iglesias "I can be your HERO baby o yeahhhh" 

24-03-2019
Vanaf morgen ontbijten met notenmuesli en Franse kwark ipv mn standaard ontbijt boterham met hagelslag *ilovechocolate* ben benieuwd hoelang ik dat volhoud 😂 idee had ik van t werk

27-03-2019
Mee naar de film genomen door me dinnie tineke. En vooraf bij de ladies night bingo een handtas gewonnen 😂whoopwhoop film vette aanrader trouwens ga titel niet verklappen iets met vliegende olifant ;-)

29-03-2019
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw. 😍
Oooow heerlijk na een heerlijke week gewerkt te hebben ja zometeen nog ff 4 uurkes 💪 maar was chill weekjes dus no problemo😂 prachtig weekend in vooruitzicht uiteten met aantal MidZuid collega's bij Proeflokaal Bregje Oosterhout gezellig bijkletsen en lachen. Morgen zie ik wel zondag vriendin verrassen. En dan weer een prachtige week in vooruitzicht love-my-life



Geen opmerkingen:

Een reactie posten