vrijdag 20 februari 2015

Everybody Dance Now - De finale


Een tv programma waarin jong en oud hun talenten laten zien aan top choreograaf Dan Karaty, Jan Kooijman die de opleiding ''Uitvoerend dans'' heeft gevolgd aan de Rotterdamse Dansacademie de huidige Codarts en Lieke van Lexmond zij is 2e geworden bij ''Dancing with the stars''.....nu is het 3e seizoen bezig en heb nu pas voor het eerst wat afleveringen gekeken omdat ik die avonden bij een vriendin was en tot mijn grote verbazing het is nog leuk ook!

Vanavond is dan de grote finale, zoals elke avond gepresenteerd door Chantal Janzen.
Ik zal het nu gaan hebben over de vier finalisten, in willekeurige volgorde.

Kenzo en Shay
Ik vind hun echt de beste dans-style hebben, leuke muziek kiezen ze erbij en nog twee leuke gasten ook. Kijk maar naar het filmpje.

Dutch Junior Dance Division
Niet helemaal mijn ding, maar wel enorm knap, ziet er erg professioneel uit. De muziek, de dans  het klopt gewoon. Of je er wel of niet van houd, toch boeiend om naar te kijken.


Afrovibes
Hun aankomst is origineel net als hun outfit, dans en thema. De afrovibes dansen Azanto een Afrikaanse dansstijl dat ze hebben geleerd van hun choreograaf Petit


Carlos en Mirella
Supersterk dansduo. Carlos en Mirella laten een prachtige Argentijnse Tango zien
Je moet van de dansstijl houden, maar de kwaliteit is top!

Ik wens iedereen die gaat kijken heel veel kijkplezier en de finalisten wens ik enorm veel succes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten