dinsdag 13 mei 2014

Wk koorts

Langzaam stijgt de spanning ........ook wel de WK-koorts genoemd
Over precies een maand zit de eerste wedstrijd tegen spanje (de lastigste in de poule) er al weer op 
Het 5-3-2 systeem wat van Gaal wil toepassen vind ik mooi , en dan niet eens zo zeer omdat Feyenoord er ook mee gespeeld heeft ;-) 


Het eerste nieuwe Oranje shirt heb ik tijdje geleden al gescoord , het spaanse kampioenshirt van 4 jaar geleden draag ik de komende tijd even niet meer , misschien bijgeloof ......maar t kan nooit kwaad  :)

Het Oranje leeuwtje staat al naast m'n computer en ook 3 armbandjes met de kleuren blauw,wit en oranje liggen te wachten .

Vandaag moest van Gaal aan de UEFA de 30 namen bekend maken , helaas deed hij dat niet aan de pers , binnenkort moeten er ook nog zeven spelers afvallen en met die 23 spelers gaan ''we'' dan naar Brazilie . Zaterdag speelt Oranje weer een (succesvolle , waarschijnlijk ook saaie) oefenwedstrijd tegen Ecuador . 
Eind deze maand spelen we nog tegen Ghana en begin juni tegen Wales 

Dan is het oefenen,testen,trainen afgelopen en moeten we gewoon,als we dat al niet zijn , klaar zijn voor het grote werk. En de voetbalwereld weer laten zien, waar toe Oranje in staat is , en dan Oranje het Nederlandse volk laten zien dat we wel trots op ze zijn , want zeg nou zelf .....hoeveel mensen denken daadwerkelijk dat Oranje de volgende ronde of verder haalt?  Ik ben er ieder geval van overtuigd dat we ver gaan komen , wat men ook zegt . Zoals Guus Meeuwis zong : ''ik wil dat ons land juicht ''


Ik proost alvast op een succesvol Oranje, tijdens het WK en misschien al wel eerder zal ik er vast nog meer over te vertellen hebben .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten