vrijdag 9 mei 2014

In het nieuws Stemfie (europese verkiezingen)

BAM.....weekend , altijd lekker na een week goed gewerkt te hebben , was weer een mooie week.

Vanmorgen sloeg ik de krant open en toen zag ik een foto van links een verloskundige-praktijk en daarnaast zat een uitvaartcentrum......vond ik best apart , leven en dood zo dicht bij elkaar maar ja wel de realititeit
Rond een uur of 9 deze morgen hoorde ik *piep* bericht van RTL nieuws op mijn telefoon '' Stemfie mag blijven'' ( je weet wel zo'n foto waarop je laat zien op wie je stemt in het stemhokje) Dat heeft de rechter deze ochtend in Den Haag beslist.....waar kunnen mensen zich druk om maken , als iemand wil vast leggen op wie hij/zij gestemd heeft en dat aan de rest van de wereld wil laten zien : prima , lekker laten doen . Ik heb ook weleens dat ik aan iemand vraag '' op wie ga je stemmen ?'' dat ik als antwoord krijg : ''dat hou ik voor me , dat is prive '' tja vind ik ook bijzonder maar ieder zijn keus toch....nu we het dan toch over de verkiezingen hebben , 22mei is het weer zover , Europese verkiezingen, opkomst dan is altijd bijzonder laag , zonde , laat je stem niet verloren gaan . !!
Ik ga als alles mee zitten ook een selfie maken, de geruchten zijn dat er volgende week op het Slotjesveld in Oosterhout een circus word weggezet en inclusief olifanten , zou toch wel supervet zijn : foto van mij en Ollie 
Het voetbalnieuws had ook nog goed nieuws te melden : Louis van Gaal wil het het Feyenoord-systeem toepassen bij Oranje , 5man in de laatste linie......Feyenoord-systeem bij oranje , dat moet geluk brengen
Fijne dag allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten