zaterdag 24 mei 2014

Django Wagner in Concert

Donderdag 22-05 Django Wagner zijn eerste live concert ooit .
Ik mocht daar bij zijn , ik nam Annie gezellig  mee , ze is groot fan van hem.

Op tijd vertrokken we richting Eindhoven , eerst goed gezocht waar we de auto kwijt konden, daarna op een gezellig plein bij het centrum van Eindhoven een heerlijk rosé gebakken hamburger met truffelsaus op. Langzaam liepen we richting het beursgebouw waar het concert plaats vond . Het was al goed druk , tassen werden gecontroleerd en bezoekers werden gefouilleerd , wij hadden VIP kaarten dus gingen via een andere deur naar binnen waar we een polsbandje op kregen en een keykoord met een VIP kaart, we kregen een tasje met daarin een Nederlandse verzamel cd , nieuwste cd van Django zelf , Django Wagner sjaal en balpen. We liepen de zaal in en gingen naar boven naar de VIP ruimte waar we werden ontvangen met een lekker drankje , de rest van de avond werd ook heel erg goed verzorgd , op tafel stonden schaaltjes met nootjes en kip spiesjes . De gehele avond kwamen ze langs met diverse lekkere hapjes en we konden de hele avond onbeperkt drinken .

Niet geheel onbelangrijk  .......de muziek , want daar kwamen we natuurlijk voor . In het voorprogramma stonden Alex (ook wel bekend van een ''een bossie rode rozen'' , Jaman  ( ik kende hem nog niet , maar zeker een goeie volkszanger met vrolijke liedjes maar ook heeft hij gevoeligere nummers), Stef Ekkel (van o.a '' de woonboot '' en '' waarheen , waarvoor'' John de Bever ( ik kon hem niet , toen hij zong was het geluid slecht , maar volgens mij heb ik niet veel aan hem gemist )

Django zong veel solo liedje maar ook al zijn duetten van zijn nieuwe album ''Samen'' , dat hij samen heeft gezongen met : Wolter Kroes , Sieneke , Ferry de Lits , Peter Beense , Antje Monteiro , Vinzzent , Frans Duijts , Dennie Christian .
Zijn bekendste nummer ''Kali'' zong hij met  Rosenberg Trio

Halverwege de show riep Sieneke de kinderen van Django het podium , Romano en Luciano overhandigde hun vader het eerste exemplaar van het album . Django had een geweldige avond , maar dat was voor hem wel het meest bijzondere van de avond .

Ik heb van de gehele avond genoten , en de leukste artiest van de avond was toch Wolter Kroes .....een echt feestbeest

                                          (dennie christian en django)

                                          Nieuwste single ''vanaf vandaag'' van Peter Beense en Django

1 opmerking:

  1. Ja Laura het was inderdaad een topavond waar je mij een heel groot plezier mee hebt gedaan .Het was heel leuk en ik heb ook zeker van jou entthousiastme genoten .
    Dank je wel voor deze mooie avond

    BeantwoordenVerwijderen