zaterdag 3 mei 2014

Voel je vrij

Het is vandaag serieus "naakt-tuinieren-dag" en laat ik nou net aan het tuinieren zijn.....dus ik laat die selfie maar ff zitten. Blijf het bijzonder vinden dat mensen tuinieren leuk vinden....dat het dan naakt is.....is vooral "leuk" om naar te kijken maar om nou zelf naakt door die tuin te banjeren....nee dankje * al die beesjes....jakkes*

Vanavond ontspannen kijken na az-Feyenoord ......we gaan gewoon winnen . Geen druk meer, we zijn en blijven (dit seizoen) 2e. Dus verliezen we met 10-2 vervelend meer ook niet 

Morgen dodenherdenking twee minuten stil houden sommige zullen zich misschien verbazen dat me dat lukt  op dodenherdenking herdenk ik niet alleen de oorlogslachtoffers maar ook alle dierbaren die er voor mij niet meer zijn. Uiteraard heb ik daar niet speciaal die twee minuten op 4 mei voor nodig.

Vijf mei bevrijdingsdag: denk dat een belangrijke dag is om te vieren ,....hoe maakt niet uit .. iedergeval met een vrije dag ... ( en niet alleen om de vijf jaar.....vind ik zoiets raars) .we zijn bevrijd op 5-mei....in Nederland. Maar er zijn genoeg plekken of redenen te bedenken waardoor je niet vrij kan voelen/vrij bent.....ben je dat wel/voel je je vrij ......dan is dat vind ik iets moois om je daar extra bewust van te zijn op elke 5mei bevrijdingsdag.

Zo....wens jullie allemaal verder nog een top weekend

Houdoetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten