zaterdag 6 september 2014

De Aziatische Supermarkt



De mensen die mij kennen die weten dat ik wel dol ben op een lekker happie eten.
Zolang het er niet te eng of te apart uit ziet wil ik ook veel proberen.
Vandaag ben ik voor het eerst naar de Aziatische supermarkt in Breda geweest die zit op de Belcrumweg. Als je daar binnenkomt heb je eerst een hoek met allemaal bereid eten: hete eieren, nasi, witte rijst, pasteitjes, pisang goreng en nog veel meer lekkere dingen waarvan ik de naam niet zo meer zou kunnen noemen. Je kan het inlaten pakken of daar plaats nemen en lekker gaan smullen.

En dan heb je natuurlijk de supermarkt zelf. Met 6000 authentieke A-merken uit Azie. 
Enorm veel soorten noodles, bamisoepen en sauzen.....er zit altijd wel iets bij wat je lekker vind. En rijst is er ook in overvloed. Maar ze hebben niet alleen maar eten, ook rijstkokers, hotpotten, eetschaaltjes en diverse kookgerei. 
Bij het vriesvak ligt het vol met gevarieerde Dim Sum hapjes (kleine hapjes uit de Zuidelijke Chinese keuken). Op de groenteafdeling ligt het vol met verse groenten en kruiden die je voor vele gerechten kan gebruiken.
De winkel in Breda is zeven dagen per week open, maar zo zijn er ook nog 19 andere vestigingen in Nederland waarmee Amazing Oriental de grootste Aziatische supermarktketen van Nederland is. Mocht je geen tijd of zin hebben om naar de winkel te gaan maar toch eens keer gebruik willen maken van de winkel, hebben ze gelukkig ook nog een  webwinkel http://www.orientalwebshop.nl/  

Mijn keuze vandaag ging uit naar hete eieren, bananensap, bananenijs, kaaschips. Ik vind het geen goedkope winkel, maar om zo eens een keer daar je slag te slaan vind toch echt wel de moeite waard. Ik kom er graag weer een keer terug. Wil je weten waar bij jou in de buurt een winkel gevestigd zit? Check de website http://www.amazingoriental.com/ daar zijn tevens ook recepten,aanbieden en evenementen op te vinden die betrekking hebben op de Aziatische keuken. 

                                                          Ik ben enthousiast :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten