zondag 15 juni 2014

Boekenland : De mooiste en beste e-boeken, apps en E-readers



Op http://boekenland.wordpress.com/ vind je de mooiste en beste boeken, apps en E-readers .

Ik zal er in het kort een paar interessante met je doornemen , dan weet je ongeveer wat voor moois je kan verwachten op die website.

*Er is een aparte categorie over Strips :
Een bepaalde site kan je zien dat er strips online zijn gezet en te downloaden zijn als pdf....erg handig en leuk voor de strip liefhebber.
Er staat natuurlijk nog veel meer interessante info over strips op de website http://boekenland.wordpress.com/ , dus ga zeker eens kijken als je van strips houd.

*Ook aan de mensen die geen Nederlands spreken/kunnen lezen is er gedacht.
Een categorie met Engelstalige E-books , mooiste daarvan vind ik persoonlijk : ''Indonesie en Nieuw-Guinea, Droom of Werkelijkheid !''. Er is daar een link te vinden die je wijst naar : reisverhalen uit indonesie deel 1. En nog vier andere mooie interessante e-books gebaseerd op het land Indonesie .

*Apps: bij de categorie apps, vind ik dit de meest interessante :
Gratis :Lees-dit-boek-app , 21 uitgeverijen uit Nederland en Belgie hebben die app op de markt gebracht, je kunt daar wekelijks de mooiste en nieuwste uitgaven van boeken bekijken en het bijzondere is dat soms het boek nog niet eens verschenen is .

*Educatief: het mooiste artikel uit de categorie educatief vind ik:
''Gratis Google boeken'' deze dienst van Google voorziet je van honderden gratis E-books previews  onderverdeeld in vele categorieën waaronder :
-Computers
-Pschychologie
-Humor
-Fotografie

Ik zou natuurlijk alle categorieën met je kunnen doornemen , alleen dat doe ik niet , ik hou je graag nog een beetje nieuwsgierig over al het moois wat de site , genaamd ''Boekenland'' te bieden heeft , Boekenland is trouwens ook te volgen op Twitter .

Mocht je toch nog twijfelen of je de site wel moet bezoeken .
Op de site staan ook nog hele leuke boeken voor de kids, lifestyle, gezondheid, hobby's en wie houdt er niet van een categorie genaamd :''Helemaal gratis''

Een site waarvan  ik echt kan zeggen dat het een echte aanrader is , je kan duidelijk zien dat de site met veel passie is opgezet en aan iedereen is gedacht



Geen opmerkingen:

Een reactie posten