zondag 1 juni 2014

Hart voor muziek (eindhoven)



Vandaag was weer een geweldige dag !
Twee weken geleden won ik twee VIP tickets voor Hart voor Muziek in het PSV stadion
waar 5 muziek afleveringen werden opgenomen .
Net als vorige week naar Django ging ik ook nu weer samen met Annie , das altijd super gezellig.

Toen we binnen kwamen werden we ontvangen met een glas heerlijke champagne , ik houd niet van alcohol maar dit was goed spul ;-) . Op tafel stonden borrelglaasjes met diverse nootjes en de d.j draaiden al gezellige muziek.

Een klein kwartier later opende Nick Nielsen de middag , hij was de rest van de dag ook de presentator .
Om de sfeer er goed in te brengen , feliciteerde Nick de jarige op de VIP tribune , en zong lang zal ze leven . Later deze middag kwam Nick nog naar boven om de jarige namens de organisatie van Hart voor Muziek te feliciteren en overhandigde een doos celebrations . Zeer attent vond ik dat  .

Marianne Weber had tussendoor nog een extra lang optreden gegeven van een half uur. Ken niet zoveel van haar liedjes , wel een gezellig vrouwke . Had nog het geluk dat ik met haar op de foto kon.

De eerste opname was een Oranje editie , met artiesten zoals de :
*snollebollekes (ja , u leest het goed;-)) ondanks de bijzonders naam , erg leuk , spontane leuke kerel.
*wolter kroes : na zijn plaat met Viva Hollandia , mag hij natuurlijk niet ontbreken , nu met zijn nieuwe single '' Oranje  verover''
*Gebroeders Ko : met het nummer ''Voor Oranje''
*Het feestteam.....wat die zongen.....da ben ik vergeten ;-)

In de opnamens voor de 4 afleveringen die erna kwamen , traden onder andere op:
*Django en Vinzzent  met hun nieuwe single Vive la vie
*Marianne Weber
*Gebroeders Ko
*Wolter Kroes
*Rein Mercha
*Ferry de Lits samen met  Django
*Henk Bernard
.......en vele andere

Sommige van deze artiesten traden 1x op maar komen in bijvoorbeeld 3 afleveringen . Dan werden ze 3x aangekondigd en plakken ze later dat liet er gewoon weer tussen ......bijzonder dat tv-wereldje :)

Wij zaten dan op het VIP gedeelte, waar we zaten op de business seats , en werkelijk waar constant de heerlijkste hapjes kregen , constant drinken konden pakken , maakte in principe niet uit wat. Wat was dat super goed verzorgd zeg !


En ja , als je dan toch in het PSV stadion bent , geniet ik niet alleen van de muziek maar van de gehele voetbalsfeer die er dan toch hangt , niet mijn favoriete club , maar als brabander mag je er best trots op zijn .


Ik kijk met heel veel plezier terug op deze top dag .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten